1anne- 29.haftanın içindeyim ve gebeliğin başından beri var mahvoldum hayatımda idrar yolu enfeksiyonu geçirmemiştim 7 aydır kaşıntı,yanma,kokulu akımtı herşey var kaç defa fitil kullandım değişik çeşitli, antibiyotik kullandım, en son yine antibiyotik ve suya katılan bir toz verdi içinde bir tane ama bana mısın demiyor illalah ettim 🤦🏽♀️ bir daha gidersem alttan muayene isticem hep idrar yolu enfeksiyonu için ilaç kullandım belki de mantar enfeksiyonudur yanlış ilaç kullandığım için geçmiyordur