Kızlar gopta oturuyorum ama bir türlü güzel ilgili bir doktor bulamadım. Devlet hastanelerine gidiyorum genellikle. Doktorlar çok ilgisiz, özel içinde sigortamız olmadığı için muayene ücretleri çok fazla çıkıyor. Kime gidiyorsunuz önerisi olan var mııı 😣😣