Aybukeshn Kızlar Asil isminin yanıma uyumlu isim önerilerinizi bekliyorum 🙏🏼 Ne zormuş erkek ismi bulmak 🤦🏼♀️
Yhartk Aybukeshn Asil çok çok güzel isimmiş 😍 siz daha iyi bilirsiniz tabi ama tek bile olur bence, çok karizmatik 🥰
martannesi03 Aybukeshn Asil Çınar düşündüm bende hep ama sadece Çınar olsun dedik tek isim olmasını tercih ettik. 😌😌😌
Doa Benim Oğlumun adı da Allah nasip ederse Asil olacak. Aslında "Asil Oğul" olsun istiyordum. Ama Asil başlı başına bir isim asaletten gelen bir isim . Sıfatı isim yaptığımız için 2. İsim konduğunda Asil yine isim değil sıfat gibi olacak. O yüzden bizde sadece Asil ismini koymaya karar verdik. İnşallah çocuklarımız isimleri gibi Asill olurlar 😇