Deniz7 Vajinusmus hastaları nasil dogum yapmalı kizlar normal mi sezeryanmi 36 haftalik hamileyim ve iyice korkuların basladi..
NurDemir Tedavi olduysanız ki hamileyseniz tedavi olup ilişkiye girmişsiniz demektir,yani artık vajinismus değilsiniz.bu nedenle tabiki de normal doğum yapabilirsiniz.Ben de vajinismustum inşallah normal doğum istiyorum.
Deniz7 Kızlar ama tam anlamiyla yapamadim yarim yani sadece tek pozisyon ile o ay hamile kalmisim oyuzden korkuyorum hamileliktete iliski yasaktı hep ya yine olursa die endisem