biranne_birbebek Adenmom_ bebebao çok güçlü çekmiyor diyorlar🤷♀️ iyice kafam karıştı göğüs pompası konusunda🥲
KUZUCUK01 Adenmom_ bebebao bende aldım ama maalesef hiç çekmedi zaten sütüm azdı şuan tamamen kesildi mamaya döndük, bebeğim 3 aylık 5 günlük, sizde durum nedir
Acelyaveikizler Yasko-y ben de lansinoh ve mochi arasındayım çok kararsızım, kullananların yorumlarını okumaya geldim 😬
Babynurse12 Kiwi aldım henüz kullanmaya başlamadım. Elektriklisini ablam kullanmıştı çekim gücü iyiydi. Kablosuzlardan kimisi çok memnun kimisi hiç değil o yüzden pahalı birşey almak istemedim açıkçası 😂😂
Mavisevenbiri Yasko-y ben mochi kullanıyorum avente göre daha sessiz ama sesi belli mochinin parça sayısı az Dışarda kullanmaya da müsait
Mavisevenbiri Narincicek bence şarjlı olmasına göre çok iyi göğsünü boşaltıyor ara ara masaj modunda da çalıştırdığında baya rahatlatıyor ve iyi geliyor
Narincicek Mavisevenbiri Bununla bebebao ile arasında kararsız kaldım. Var mı çevrenizde diğer markayı kullananlar.
Tugba2794 Yasko-y merhaba önceki bebegımde lansınoh biberonlarını ,, vakumlusüt toplayıcısını, elektrikli süt sağm makinesini falan kullandım bu markadan cok memnun kaldığım için bu bebekte de yine lansinoh tercih ederim size de tavsıye edıyorum
Aydn Moshi aldım ama henuz bende kullanmadım doğum nasipse temmuzda.acaba 1 tane yeterlimi ciftmi almak lazım
Tugba2794 Aydn bana 2 daha mantıklı gelıyor daha önce anne olmus biri olarak soyluyorum elektrıklı sagım makınesınde bir gogsu sagayım derken dıger gogsum ustume akıyordu o sebepten ıkısını bır sagıyordum, bu bahsettıgınız sagım makınesının amacı zaten camasırın içine konulup sagım yapması yanı ekstradan süt toplayıcı kullanın desem anlamını yitirmiş olacak bu ürünü almanızın anlamı kalmayacak tabii karar sizin🤷🏼♀️
Miyosss Yaklaşık 1 aydır araştırıyorum bircok kişiyede sordum. Dün ebebekten lansinoh eller serbest aldım. Fiyatı tuzlu ama kesinlikle pişman etmez dediler. Diğer birçok marka meme ucunu yara yapıyormuş bu markadan hiç öyle bisey duymadım. Evde de denedim çok rahat sesi de yok denecek kadar az.
ayseheyecanli Miyosss lansinow daha eller serbesti çıkaralı 10 gün oluyor satıcı nasıl öyle garanti konuşabiliyor kullanıcı yorumlarını dikkete alın ürün daha yeni