Megi benim cıktı canım gebelik sekerim var. Kadın doğumcum endokrine gönderdi ölçüm cihazı yazdı, diyetisyene gittim sonrasında list e verdi ona göre besleniyorum 24.haftadan beri. Evde ölçüm yapıyorum 15 günde bir endokrin ve diyetisyene de kontrole gidiyorum