Nurellaaaaaaa1212 benim bat 2 ya da 3 Şubat. Ayın 16 sında pik gördüm 17 si çatlamıştı 15-16-17 ti değerlendirdim, akıntım olmuştu bide halen sol kasığımda ara ara batmalarım oluyor bir haftadır falan. Yumurtlamadan sonraki gün estradiol baktırdım 89 çıktı ama, 180 üstü olması gerek diyorlar doktorum da estradiol değeri tek başına yeterli sonuç vermez bize dedi. Bir gebenin günlüğünün ovülasyon testini kullanıyorum. Bundan önce iki düşük bir kimyasalım oldu, hafif düzeyde pıhtılaşma sorunum varmış hayırlısı bakalım gelen Allahtan diyip yolumuza devam ediyoruz. Allah hiçbirimizin kucağını boş bırakmasın inşallah sağlıkla 🙏🏻❤️🌹