Busra6694 Malesef daha önce başıma geldi.Bir belirti olmuyor ne yazık ki.Ama bunları düşünmeyin bunlar sadece sizi strese sokar.Mide bulantısı vs bunlar hamileliğin başlarında olan durumlar zaten.Bir düşük yapmış bir kezde kürtaj yaptırmak zorunda kalmış biri olarak söylüyorum size.Çok şükür sonra bir kez daha hamile kaldım ve doğumda oldu bebeğim yanımda şuan.Bu durumu yaşamış biri olarak bile en son ki hamileliğimde bunları düşünmedim.Stresiniz artarsa doktorunuza gidin lakin kötü şeyler düşünmek çok yorar sizi.