32+2 hamileyim 2 haftadır yoğun stres içindeyim bugun yumurtalıklarıma uykudan uyandıracak derece ağrı girdi geçti ama şimdi yine ağrı var ve ağrım oldukça akıntım çoğalıyor. kan yok ama akıntı ve agrı oluyor regl ağrısı gibi birde sanki midemi bozmusum gibi bağırsaklarım bile ağrıyor. geçen gittiğimde 2 hafta önce bebek kafasını kanala sokmus demişti doktor hep de orada ağrı hissediyorum. içimde de doğurcam gibi his var. stresten vucudumda kabarcıklar cıktı. çok mutsuzum