Kızlar 9 haftalık hamileyim ve inanılmaz derece kabızlık yaşıyorum afedersiniz artık kanama oluyor ve iki popomun arası yara oldu zorlanmaktan eczaneye sordum entorogermina kullanabilirsin dedi doktoruma sordum ilaç önermiyoruz dedi bol su iç lifli ye dedi ama çözüm olmuyor maalesef ne yapabilirim