Kızımın adı mercan her söylediğimde aşk ile söylüyorum
Eşimle daha sevgılıyken karar vermiştik
Zor oldu ama tüp bebek ile kavuştuk senelerce hep ismiyle beklediğim için çok benimsediğim bi isim. Şimdi oğlumuz olucak ve ben 2. Çocuk aklımın ucundan bile geçirmezdim o sebeple hiç bir seçeneğim yok
Her akşam bakıyorum ama hiç bir isim işte bu diyip içime sinmiyor ..
Belki şimdi bi isim yazacaksınız ve kalbimi işleyecek sormak istedim , öneriniz ?