seyma0661 Fati34 evet yaptırdım ilk dozu bebeğin hareketlerini hissettiğiniz zaman yapıyorlar. 2.dozu da 1 ay sonra. Ben 19-20.hafta gibi gitmiştim
Brgmde Fati34 evet mutlakada yaptırılmalı aşı yaptırdıktan 10 gün sonra ayağıma civi girdi yaptırdığıma şükrettim. Sadece doğum sırası değil gün içerisindede başımıza neler geleblr