Merhaba sizinle aynı durumdayım ben de ilk bebeğimde 33 haftalık digum yaptım simdi 17. Haftadayım sürekli aklıma geliyor 😓 merak ettiğim bir konu var perinatolojiye mi gidiyorsunuz yoksa normal kadın doğum bölümüne mi yanı çift rahimle olan gebeler perinatolojiye gitmeli mi bilginiz var mi