Rabiainal ben ilk kızımda kullandım açkçası tek araç kullanan anneler için mükemmel diyebilirim. 1,5 yaşına kadarda aktif kullandım diyebilirim ki kızım kg ve boy olarak ileride olmasına rağmen. 1,5 yaşından sonrada aktif kullandığım araçta oto koltuğu ve kabin boy bebek arabası. Diğer araçta ise oto koltuğu olarak 2,5 yaşına kadar kullandım diyebilirim. (Diğer araca çok nadir biniliyordu) oto koltuk sök tak araç değişimi uğraştırır diye kısa minik yolculuklar olarak kullandım 🥰