Kantoron, ılık zeytinyağı, göğüs ucu kremi, ayva çekirdeği ne varsa her şeyi denedim ve bunlardan çare bulamadım, aile hekimimle görüştüğümde bol bol hava aldır iç çamaşırı giyip havasız bırakma ve sürekli kendi sütü sür demişti, dediğini yaptım ve gerçekten 1-2 gün içinde geçti. Çok zorlayıcı bi yara oluyor rabbim yardımcın olsun ❤️