Arkadaşlar 11 haftalık hamileyim hiçbir sorunum yok her şey yolunda çok şükür sadece hamile kaldığım günden itibaren karnımda şişlik var bir şey yediğimde anında davul gibi şişiyorum daha şimdiden karnım 4 5 aylık gibi şişiyor Niğde’me doğru sizce nedeni nedir?