Smyye1B bendede hep belirtiler vardı kesin gözüyle bakıyordum hatta 2. Testte bile çizgi çıkmıştı sonra olmadığını öğrendim iki kere üst üste yanlış çıkmasıda çok garipti gerçekten şok olmuştum siz yinede nötr olmaya çalışın çıkarsa zaten sevinirsiniz tersi olduğunda üzüntüsü daha ağır oluyor :/ inşallah herkesin kucağına dolar