Esragediz Kızlar Kasım ayında kimyasal gebelik geçirdim yeniden bu ay ovulasyon takibi yapmaya başladım normalde 21 Ocak görünüyor takvimimde pik günüm ama bugün bu şekilde oldu erken yumurtlama yaşayan var mı yada bu durumu yaşayan bilemedim ki🙄🙄🙄🙄
Hulya_Bal Esragediz Günü degerlendir mutlaka canim ben de Aralikta kimyasal gebelik yaşadım ama şuan 5+3 haftalik hamileyim çok okudum kimyasal sonrasi hamile kalanlari ama benim başıma gelmez dedim geldi şükür darısı size insallah 🤲
Hulya_Bal Esragediz insallah canim 17 haftalik bir kaybimda var tup bebeğe baslayacaktim subatta ama Rabbimin mucizesi şükürler olsun