Sdanur1 Alyadnz33 elimize geçen paraları kumbaraya atıyoruz örnek veriyorum 5 bin oluyor 1 gram alıyoruz eve yinede elimizin altına para olsun diye nakit 5 bin olmadan gram almıyoruz ama ben para biriktirmeye seviyorum aldıkça kenara koydukça mutlu oluyorum diyorum ki en azından ihtiyacım olsa kimseye gitmem köşede 2-3 te olsa kendimize ait birseyler var diye motove edip sürekli para atasimiz geliyor
2prens1prenses_ Alyadnz33 6 senelik evliyim naptiysam biriktiremiyorum köşeye 200 TL dahi koyamiyorum ve bu çok kötü bişey malesef bazen acil para lazım oluyor komşudan borç alıyorum o derece yani
Mardinbaby_ 2prens1prenses_ canım neden biriktiremiyosun kenara maaş yatar yatmaz iki gram al koy bütçen ne kadarsa sınırları zorla
mavisevenanne Bir gün Para biriktirirsem dedektör alıp define arıcam damlaya damlaya baktım göl olmuyor göllerde korsan kasalarını bulup patlatırım artık 😁
ikimelekannesi___ Alyadnz33 misafir gelmezse dışarı çıkmazsam ekstra harcamam olmuyor her ay bir çeyrek yaparım ama kendimi çok sıkmak istemiyorum her ay bir gram kafi şimdilik
Gamzecebecii Alyadnz33 evlenmeden önce çok harcardım tutamazdım şimdi 1 tl bulsam bırak 1 tl yi 10 krş bulsam köşeye atıyorum evlendikten sonra bu güncelleme geldi bana ünideki arkadaşlarım şaşırır mesela şimdiki halime 😅😅
keyfimin-kahyasi-misin Alyadnz33 biriktiremihkrum😂😂eğer biriktirme kenarda çok Gramjm olurdu ama ya harcıyorum ya Eşimin parası kalmazsa boş bigazlik yapıp veriyorum 😂😂
Zananur Alyadnz33 bence o birikimin benden gizli olması gerekiyor 😂 çünkü hiç beceremiyorum ha bu ay gram alacağım diyorum bir bakıyorum puf bitmiş bile önerisi olan varsa buyursun kızlar bnm de çok ihtiyacım var 🫤
Mardinbaby_ Alyadnz33 Cnm önce bir defter tutuyosun . Faturalar vs giderleri tek tek yazıp kaç para ediyor topla bütün giderlerden sonra (fatura borç vb ne varsa) kalanı altına çevir birazda nakit ayır bukadar özellikle bir süre boşa alışveriş incik cincik şeyler alma sadece ihtiyaç listesi yap onu al
Vlog1345 Bu birikim yapmak sayılır mı bilmem ama kış boyu parayı kenarı atıp gram altın, döviz falan alıyorum yazın bozdurup tatilde yiyorum 😂😂😂