Inlg- benimde ilk gebeliğim. Evet çoktan başladı ve doğum tarihi de belli aslında 37. Haftada kendi sancım gelmez ise doktorum doğumu suni sancı ile başlatıcak. 24. Haftamda suyum gelmişti bir süre hastane Fe yattıktan sonra evde takip edildim. Çok şükür bu haftaya kadar geldik. Su azlığı sebebiyle doğumu başlatıcak. Bebeğin gelişiminde de çok şükür sıkıntı yok. 3171 gram 51 cm