Ebru3501 Kızlarr selammm 36 haftalık hamileyim şuan su azlığım sebebi ile 37. Haftamda kendi sancım gelmez ise o zamana kadar doktorum suni sancı ile doğumu başlatmayı önerdi. Suni sancı beni çok korkutuyor yardımmm biraz bilgi ve tecrübeye ihtiyacım var..
Jasmine2426 Ebru3501 40+3 olduk beni bugün yatırabilirler suni sancı ile olucak şuan sıra bekliyorum bende korkuyorum çok
deletedmom43191 Ebru3501 suni sancidan hiç korkma çok kolay bisey ben aldım suni ve kesi dikiş bisey olmadan 2 saatte kucağıma aldım @Jasmine2426
deletedmom43191 Jasmine2426 suni sancı alırken hep egzersiz yap yürüyüş yap pilates topunda zıpla onlar sana hiç ağrı hissettirmiyo
deletedmom43191 Ebru3501 bol bol egzersiz yap hiç bisey hissetmeden kolay atlatırsın özellikle pilates çok rahatlatıyor pilateste dairesel hareket yap sancin geldikçe zıpla bunları zaten ebe söyler sana ama sen yine de aklında tur