Eceeeeemmm test pozitif çıkınca alt bir değer var sürekli onu takip ediyorlar. Ama sizin ilk gebelik aslında bu sonucun çıkması tuhaf çünkü ilk gebelikte bebek etkilenmiyor yapılan iğneler diğer gebeliği koruyor. Daha önce düşük kürtaj gibi durumlarıniz yoksa testi başka yerde tekrarlayın bence birde dediğim gibi alt değer var onu kontrol edip söylüyorlar sıkıntı olup olmayacağıni.