LadyX Kızlar selam. 10haftalık hamileyim. 12.haftada Fetal DNA testi yaptırayım istiyorum. Araştırmalara başladım. Sizler hangi firmaya yaptırdınız? Fiyatı ne kadardı? Kaçıncı haftadaydınız? Sonuçlar kaç günde geldi? Firmadan memnun kaldınız mı?
Mirarya LadyX merhaba öncelikle hayırlı sağlıklı haber alırsınız insallah ben yaptırdım yaklaşık 10 günde çıktı Dilek hanım diye bir hanim ilgilenid eurofins di firma euro üzerinden yaklaşık 16000 tl ödedik doktorunuzun anlaşmalı olduğu yerler de olabilir tabiki
Papatya05_ LadyX doktorumun önerdiği genoks firmasına yaptırdık 7. İş günü sonuçlar çıktı. Eşim fiyat konusunda indirim istedi 13.500 yaptırdık normal fiyatı 15.000 di
greybrde Mirarya baya fazla değil mi ya fiyat yada ben mi piyasayı bilmiyorum devlet hastanesinde ücretsiz yaptırdım ben
LadyX nazyozgat Selam 🤗 12.haftada doktorum ikili tarama testini yaptığında risk görmediği için ben de fetal DNA testi yaptırmadım
nazyozgat greybrde Devlet hastaneleri bu testi yapıyor mu ki? Üniversite hastaneleri yapıyor diye biliyorum en uygun