1gokces iki tarama da sorun çıkmazsa zaten üçlüye gerek kalmıyor. Fetal dnayı da istemiyorlar dolayısıyla gerek kalmıyor ona da yani. 4 lü de zaten yapılması gereken bir test. Bebeğin bütün organ, uzuv vb her şeyinin detaylı incelendiği ultrason testi. Ama ikili de en ufak şüpheniz olursa doktorunuzda yaptır derse gerekli testleri yaptırın bence.