Esragediz Kızlar yeniden ovulasyon takibi yapmaya başladım yumurtlama günüm 21 Ocak görünüyor ama bugün bu şekilde çıktı pik miii sizce 😣😣😣😣
Esragediz Cimcime30 bugün saat 12.00 yaptım bunu zaten bence bu saate kadar koyulaşma olmuştur diye düşünüyorum 🤔
Esragediz Ark 2 gün önce bu şekilde olması normal mi acaba Kasım’da kimyasal gebelik olmuştu erken yumurtlama olabiliyor mu
Ark Esragediz bilgim yok canım sürekli pik olursa sorun doktora gitmek gerek yumurta çatlamiyorda olabilir