Jasmine2426 canım hiç telaş etme doğumdan sonra da emzirirken yemene dikkat edersen rahat verirsin ben 70 le hamile kalmıştım 8 kilo aldım sadece 78 le doğuma gittim doğumdan sonra tartıldım 73 e düşmüşüm sonra da ztn bol bol emzirdim dikkat ettim yediklerime 3-4 ay da da 63 e düştüm şimdi yine hamileyim şu an da dikkat ediyorum 4 aylık olduk bir kilo aldım sadece doğuma kdr yine öyle geçer inşallah sonrası da umarım