Limse ilk aşının üzerinden 5 sene geçmediği için gerek yok denildi bana yapılmadı 🌸 ilk gebeliğim 2021 yılında o zaman 3 doz yapılmıştı. Bu ikinci gebeliğim yaptırmana gerek yok dedi hem doktorum hemde sağlık ocağındaki takip eden ebe. Normalde 22. Haftada yapılması gerekiyor yanlış hatırlamıyorsam