24.haftadayken şeker yüklemesi yaptırdım tekrar kaçıncı haftada gitmeliyim sizce ?
Merusaa6 4 haftta aralikla gidiyorum ben 31+2 deyiz simdi Artik 15 gunde 1 gitmeye basliyorum
Merusaa6 sonucu doktorunuza attınız mı. Gebelik şekeri yoksa 4 hafta sonra gidebilirsiniz