Fulisko Merhaba arkadaşlar, Yakında detaylı ultrason yaptıracağım bir kaç hastaneyi aradım çok yüksek fiyatlar duydum.sizler nerede yaptırdınız?yaptırıcaksınız??
Mlk0555 Fulisko bende aynı şekilde detaylı ultrasona gircem araştırma yapıyorum ama en düşük fiyat 350 oda radyolog bakıyormuş
Nur85 Fulisko bu detaylı ultrason yeni mi cikti. 5 sene önce böyle bisi istemiyorlardı. Bende de istediler illa gereken bisey mi
Fulisko Mlk0555 hmm neden bu kadar yüksek ücretler ya benim hastanem ersoy 500 dedi ayrıca birde muayne ücreti 600 ü bulucak yani .senin hastanenin adı ne canım
Fatley Cadde de zeki bey var ama işinde çok başarılı, maalesef biraz pahalı 420 tl. Ama en önemli kontrol bu olduğu için verdim ben .
Tgcdmr Fatley bende zeki beyden randevu aldım. Ve çok tavsiye üzerine aldım. Anadolu yakasında bu işi en iyi yapan 2. Kişiymiş işinde de çok başarılıymış.
Fatley Fulisko Zeki bey sadece detaylı ultrason amiosentez gibi özel işlere bakıyor bir muayene işlemi yok orda .
Fulisko Tlaytas sen kaçıncı haftan da yaptırıcaksın canım detaylıyı.en uygun ve bana yakın senin dediğin hastane gibi duruyor ona giidcem büyük olasılık
Adenbebek Fatley zeki bey in soyadı ne acaba benimde yakında var deraylı bayagı öncedenmi eandevu almak lazım acaba
Fulisko Tlaytas ben de o zaman bir kaç hafta sonraya alayım çok sağol canım benim çok yardımcı oldun☺️İnşallah detaylımız çok güzel geçer.sağlıklıça bebeklerimizi kucağımıza alırız
Tlaytas Fulisko amin insallah ama randevu icin hastaneye gitmen gerekiyo haberin olsun parayi veriyosun oyle veriyolar 😕
aarzucaa kocisininprensesi bende umıt hastanesine gifiyorum ücret çok iyiymiş ben yarın arıycaktım ama radyolog olması biraz kafamı karıştırıyor
kocisininprensesi Fulisko 90 Tl ben Aralık’ta yaptırdım canım belki zam gelmiştir bilmiyorum. Çünkü ben 26 haftalığım 6 hafta oldu
kocisininprensesi Fulisko randevu falan almana gerek yok detaylı ultrason içimin gidince çektiriyorsun. Çok ilgililer ve çok dikkatli doktor Eren Bey. Kendi doktorum 7. Haftadan beri Sibel Hanım. İnanılmaz derecede memnunum
Fulisko Tlaytas aa tamam canım dediğin iyi oldu ben gitmeden bi kaç gün önce telefondan arardım kesin