Kızlar merhaba martta 3 yaşına giricek oglum. Vücudun boynu kolları yüzü sakalları alnı simsiyah tüyler var kaşının ortası yanakları ellerinin üstü bildiginiz sakal gibi belli oluyor yeni dogdunda da böyleydi sonra geçti yine son 1 senedir aşırrı belli ve bu beni istemsiz üzüyor çok esmer bir çocuk degil çevremdede dikkat ediliyor işde bıyıgı çıkmış vs deniliyor annem zayıf oldugu için öyle kilo alınca dökülür diyor ama hormonal bir sıkıntı mı var acaba aklıma çok takılmaya başladı