Herkes gibi burada doğum hikayelerini okuyup kolay doğum için çok dua ettim ve bana da yazmak nasip oldu. 7 Ocak gecesi regl sancıları gibi düzenli ağrılarım başladı ve sabaha kadar bir şekilde idare ettim evin içinde yürüdüm ve sabah eşime artık gitmemiz gerektiğini söyledim 6 gibi evden çıktık. Hastaneye gittiğimizde 3 cm açıklığım vardı kendi doktorumun gelmesini bekledim ve o muayene etti doğumun başladığını söyledi. Kendi sancım vardı ama suni sancı ile destekleyerek süreci ilerletmek istedi doktorum ve çok güzel müdaheleler yaptı gerek doktorum gerek ebeler çok memnun kaldım. Nst hariç hiç yatmadım hep hareket halindeydim pilates topunda hareketler yaptım ördek yürüyüşü yaptım eşim elimden tutarak sancı geldikçe çömeldim ve saat öğlen 14.00 gibi açıklığım tam olmuştu doğumhaneye muayeneye diye girip doğuma alındım. Sancı gelince çömelip ıkınmamı söylediler birkaç kere tekrarladım sonra çatala çıkardılar 3 4 ıkınmada bebeğime kavuştum o an tüm ağrılarım yok oldu gitti onun kokusunu duyunca.. Bir parmak kadar kesi atılmış sanırım ufak dikişlerim vardı 1 haftada toparladım şu an bebeğim 11 günlük ve yanımda uyuyor darısı tüm hamilelere inşallah 🙏 (Meryem ana otunu suya koydum sancı sırasında hastanede ve güzelce açtı doğum bitince sudan çıkardık)