Seherkarakoc Abilikardesli 24 yada 25 haftalıkken cektirmistim ben. 2.trimestar en güvenli zaman diş çekimi için diğer zamanlar doktorlar önermiyor
Abilikardesli Seherkarakoc bende 20 haftalığım doktorum çektir dedi özelde saat 1 de randevum var çektirip kurtulcam inşallah bişey olmuyor demi bebeğe zararı falan ya da sonrasında ağrı falan
Abilikardesli Goktug16 benimde kanal tedavi olcak dedi doktorum ama ben çektirmek istediğimi söyledim bugün çektiricem
Seherkarakoc Abilikardesli gebelik yüzünden film cekilmedim doktor dişin derinligini bilmediği iicn kırılma ihtimali olduğunu söylemişti ama şükür kirilmadi. Çekim anında ağrı oldu sadece sonrasında birşey olmadi şuan 35+4 haftaligiz