Merhaba arkadaşlar ilk hamileligim de göğüs ağrısı bel ağrısı ve adet gecikmesinden anlamıştım aynı belirtiler yine var bel ağrısı şiddetli bir şekilde var arada kasık ağrısı göğüslerimin uçları açıyor ama 18 aylık kızım var emziriyorum yani bilemiyorum bugün test yaptım negatif çıktı adetim 4 gün gecikti sizce kan vermelimiyim