Mercannnnnn 37 haftalık hamileyim.Üst ön bacak ağrım var 10 gündür.Daha çok et kesiği ağrısı gibi.magnezyum içiyorum.doktorum bir de magnezyum fıs fısı onerdı kullandım ama yararı olmadı.Böyle bişi yaşayan var mı?
Satisati Mercannnnnn bu haftalarda normal bjr durum magnezyumdan kaynaklı oluyor sağlığınıza dikkat edin
Ftmaa0 Mercannnnnn 21 haftadayım sağ bacagıma ınanılmaz kral giriyor baldır kısmı da et kesmiş gibi aynı yarın bende dicem doktor a magnezyum verir galiba banada