Ynckpgn geçmiş olsun benimde bir kimyasal bir de 7 haftalık kalp atışı olmadi arka arkaya gebelik yaşadım Nisan’da kürtaj oldum 3 ay korunduk genetik verdik kromozmlar temiz tek bir gen heterizigot varyant çıktı düşüğe neden olmaz dediler temmuzdan beri deniyoruz tek tüp açıktı benim Ekim’de laporaskopi ameliyatı oldum solda açıldı Aralık’ta aşılama oldum iki yumurta oluştu 17mm ve 20 mm di ama sonuç negatif oldu bugünde adet oldum gözlerim şişti ağlamaktan canım çok yanıyor aramak beklemek çok zor 🥲🥲aşılamadan çok beklentiniz olmasın ihtimal çok düşük ama denemek istedik bir umut diye ama sonuç alamadık dilerim sizin güzel sonuçlanır.