zeliss96 Kızlar merhaba beta dün 53 çıktı ikinci kan verişimdi ilki iki gün önce 29.82 çıkmıştı yarın gitmek istiyorum fakat kese görünmeyecek benden doktor kan isteyecek ama gitmesemde tedirginim sizce ne kadar süre beklemeliyim 🥹
Minnakpopus zeliss96 iki gün arayala bir kaç gün daha kan vermeye devam et canım sağlıklı artış olur inşallah.son regli tarihine görede kaç haftalık olduğunu hesapla. Kese genelde aşağı yukarı kanın 2000-3000 civarlarını bulduğunda rahat görünüyor
Sahra25 zeliss96 bence 1 hafta kan takibi yap canım çünkü suan gitsen bile ne kese görür ne bebek o yüzden beklemen lazım.. en asından betan 3000 leri görsün öyle git hem kesede görünür evet biraz uzun bi süreç ama malesef bebiş için bu durum önemli🥹 rabbim yardımcın olsun..
sd18 zeliss96 gitseniz de boşuna olacak kanamanız vs yoksa sadece beta takibi yapıp 2000-3000 olana kadar bekleyin bence
Minnakpopus zeliss96 aynı yerde aynı saatte iki güne bir kan vermeye devam etmelisin. En az iki katı artmış artıyor olmalı
Edizhr sd18 bende cuma verdim 655 di beta 2 hafta sonra görüşelim dedi Dr o zmana kadar kese bebek görülecek kadar olur mu ki
Melikeakkc zeliss96 ben gittiğimde doktora kese gözükmediği için 2 güne ni kan ver demişti. Ben vermedim. Olursa olur diye. 3-4 gün sonra bi daha kan verin 3 gibi geçerse gidin çünkü devletde almıyorlar ultrasona kan verip yollatıyorlar