Ah su bile içemiyor içince kusuyordum, ilk gebeliğimde prilamı 37. Haftaya ye kadar kullandım 37 de doğum yapacağım günü içmedim birtek. Şuan 2. Ye hamileyim 8. Hafta hem prilam hem zofer alıyorum hala da yokluyor bazen. En kötüsü de ağızdaki o metalik tat 😭Allah yardımcımız olsun😔