Aleymomm Kızlar doğum yapalı 11 gün oldu normalde ilk doğumumda 4-5 hafta sürmüştü kanama ama şuan hafif kahverengi akıntı hariç kanamam durdu normal mi doktorumla görüşmelimiyim 🙏
2prens1prenses_ Aleymomm ilk doğumda benim tam 40 gün kanamam olmuştu ama ikinci doğumda 15 gün anca oldu oda azar azar neden öyle oldu anlamadım bende
Aleymomm 2prens1prenses_ ben de şaşırdım korktum da hani bir şeyler tersmi gitti diye ama internette normal olduğu yazıyor sezeryanda temizlenme daha iyi olduğu için kısa sürebilir 10-15 gün arası diyor bir de sadece lekelenme olarak gelir falan diyordu saat geç doktora da yazmak istemedim bu saatte