rumikaa Kızlar 33 haftalık gebeyim bugüne kadar hep paketli süt içtim de annem inek aldı ineğinin sütü var bugün bana getirmiş pişirmeden içsem sorun olur mu? Yada pişirip içsem ?
umrumdadegil rumikaa çiğ tabiki içilmez normalde bile içilmez hamileyken asla. güzelce kaynatıp içebilirsin
Girlmama rumikaa kaynatıp içmen lazım hamile olmasan bile kaynatıp içmelisin kaynat soğusun at dolaba sütlaç falan yap çoksa süt çünkü onlar çok dayanmıyor
Bsrabzkrt Asla çiğ içme çiğ sütte bir sürü bakteri var muhakkak önce kaynatmalısın kaynat sıcak sıcak iç çok güzel olur zaten pişirmezsen bozulur
Eliffyamann rumikaa paketli sütler hep su, en faydalısi doğalı tabi ama güzelce kaynatman lazım çiğ içmek diye bisey yapilmamali