Tubaagbut 31+3 haftalık hamileyim bebeğim bugün hiç hareket etmedii hiç hissetmedim , kaçıncı haftadan sonra hareketleri sayılıyo bebeğin ??
Aysesare Tubaagbut 28-29.haftadan sonra sayılması lazım. Aslında bebeklerimizin belli bir düzeni var ben mesela çok hareketli olduğu ve uyuduğu saati kestirebiliyorum. Hiç hareket etmediyse doktora gitmekte yarar var en azından nst ye falan bağlarlar sizi
Aysesare Tubaagbut benimde sizin gibi 31.haftada sabah saatinden gece 11 buçuğa kadar hissetmedim , sonra hareket etmeye başladı çok canlı bi şekilde o zaman sorun olmadığını anlamıştım. Ama sabahtan beri geceye kadar hareket hissetmeseydim gidicektim direk doktora
Shinemmm Tubaagbut Bence bu kadar hareket hissetmediginde doktora gitmelisin Allah korusun ne olur ne olmaz
Melike26 Tubaagbut şekerli su yada çay iç canım. Sessiz ve loş bir odada sol tarafına uzan. Yaklaşık bir saat kadar hareketlerini say. Tv telefon tarzı şeyler olmasın ama. İnşallahh hissedersin
Polo Tubaagbut Sol tarafa birazda göbeğinin üstüne yani bebeği rahatsız edip sıkıştırcak şekilde yatmayı denedin mi ? Rahatsız olup vuruo Onun dışında hiç hareket etmediyse ve kesin buna eminsem bi dr a git olmazsa