burcuyilmazzz38 Kızlar 25 haftalık hamileyim 2.kızımı bekliyorum kıyafet ve beşik kızımdan kalma var başka hiçbişey almadım Önümüzdeki ay tırnak makası burun aspiratörü tarzı şeyler alıcam şimdi fikir olsun siz kaçıncı hafta dasınız neler aldınız ?
Talentedmom burcuyilmazzz38 ilk çocuktan kalınca çok rahat oluyor benim bir oğlum var şuan 2.cinsiyet belli değil bir çok şey var çok şey almıcam rahatım
gayeozlem88 Eskiden kalanları değerlendirmek en güzeli gerçekten çok masraf da olmuyor o zaman yanında pişik kremi şampuan falan alabilirsiniz biz ecowell aldık memnun kaldık