Yogurtlupilav Merve_bdk 2008 yılında phillips almıştım hala taş gibi çalışıyor ve çok sık kullandım. Bu sene özenip airstrait aldım. Phillips kadar pratik olmadığından elim hala phillips e gidiyor. Dyson övenler olacaktır, kullanan biri olarak bence şart değil.
Girlmama Merve_bdk Philips BHS520/00 bende yeni aldım çok memnunum maşa da yapabiliyorum onunla ve maşa yaparken ucunda hava alması için boşluk var parmağım yanmıyor
gezentianne Merve_bdk Nesi bozuldu bir elektrkçiye gösterin ben de bozuk sanmıştım yenisini alacaktm ama temassızlık varmıs adam bir iki elledi düzeldi🤣 Arzum marka cok memnunum ama onlar hassasmış.Remington cok iyi tavsiye ederm maşam o senelerdir cok memnunjm düzleştiricisi annemde var o da taş gibi
Merve_bdk gezentianne Arzum markaydı benimki dun bi anda bozuldu ayarlıyorum ayarını birden kendılıgınden kapanıyor zaten 8 senedırde kullanıyorum yeni alsam daha iyi olacak sanki
gunesveguney Merve_bdk bende arzum mona sense geniş saç düzleştirici var geniş olmasından ve saçı kırmamasından memnunum ama remington daha güzel
Bebekmert Merve_bdk 2015 ten beri remington kullanıyorum garantisi 6 yıldı bir defa bozuldu garanti daha üst modelini gönderdi . Hala kullanıyorum aşırı aşırı memnunum
Busra_karsu Merve_bdk babyliss kesinlikle hem süper hemde ben kaç sene önce almıştım hala kullanıyorum rahat 15 sene oldu hiç bozulma eskime olmadı ilk günkü gibi baya iyi düzleştiriyor. Şimdiki modelleri çok daha iyidir araştır derim 😊👍