zeliss96 ama şimdi şöyle söyliyim size .
Ben en son 04.12.2024 de adet oldum
21.12.2024 aşılama oldum aşılama olduktan 13. Gün kan verdim 22,84 dü
3 gün sonra tekrar kan istedi dr 133 çıktı
Daha sonra 4 gün sonra 431 oldu ama kontrollere gidiyorum doktor erkenden keseyi görmeye çalışıyor kan pıhtılaşması var iğne vermek için.
431 den 7 gün sonra tekrar kan istedi onuda geçtiğimiz cuma verdim değer 600 .
Doktor değer çok düşük biraz bekleyelim üç gün bu pazartesi günü tekrar kan ver ve kontrole gel dedi.
Ama önemli bir şey olsa veya hemen müdahale edecek bir durum olsa ben müdahale eder diye düşündüm dediğim gibi kanamam yok ağrım yok.