Hanımlar bugün bi yazı paylaştım cinsiyeti öğrendik die,bende ki tüm belirtiler erkekti ama 13+2 Şuan ve kız dendi kesin bir şekilde bizde cinsiyet partisi yaptık kesin dendiği için. Şimdi kafam takılıyor cinsiyet değişen olmuş baya ne zaman daha net olur. Yani umarım değişmez ama parti yaptıktan sonra değişirse die bi tedirgin oldum.🤦🏻♀️