Eylul3434 Kızlar 39+4 bugün muayene oldum. Nst gayet iyi dedi doktor ama açılmam henüz yok 41. Haftaya kadar beklicez açılma olmazsa sezaryana alıcaz dedi. Bu açılma nasıl olucak ya :/