Ceylanakpnr Anneler merhaba ben detaylı ultrasona girdim bebeğime kalbi delik ve ensesi kalın down sendromlu olabilir dedi yanılma payı varmı 2 gündür çok üzgünüm 3 taramada normal gelmiş sonuç
yeni_anne2 Ceylanakpnr tekrar bakmak istendi mi peki detaylı olarak bir süre sonra umarım bısey çıkmaz canım düzelir inşallah
Bino1 Ceylanakpnr 2019 yılında ablama dediler ensesi çok kalım kesin down sendromlu böbreğinde parlaklık var, böbrek büyümesi var vs doğdu sapasağlam tabi ki her bebek özel gereksinimli olacak yada olmayacak diye net bişey denmez Rabbim sağlıkla aldırsın kucağına duamız seninle 2. Bir doktor görüşğ de al derim 🤲💙
hsezenysr Kalbinde minik bir delik göbeğinde bagırsagında parlaklık var denmişti, çocuk kardiyolojisine randevu aldırdı ama sorun yokmuş tek bir tane gözüktüğü için doğuma kadar kapanıyor genelde dedi ve doğunca kontrole uygundur raporu hazırladı. Bağırsağı böbregi de geçti muhtemelen 26 haftalıgız. Ben erken girmiştim detaylıya randevu bulamadığım için 20 haftalıktım girdiğimde. Ama iyisini düşündüm her zaman sizde canınızı sıkmayın. Ceylanakpnr
Dlr13 Ceylanakpnr kaçıncı haftada detaylı ultrason çekildiniz? Ense kalınlığı ölçüsü söylendi mi? Bende 23+6 da detaylıya gittim ense ölçüsü 6.25 çıktı ensesi kalın sınırda dedi yani insanın beynini kemiriyor düşünceler. İnşallah sağlıkla vaktinde kucağımıza alırız 🤲
58ee Bence artık herkeze bu tarz şeyler söylüyorlar ben öyle düşünüyorum bana da kalbinde parlaklık böbrekler de büyüme var dedi kendı doktorumu bekliyorum detaylı ya kadar herşey temizdi doktor görse söylerdi diye düşünüyorum
Ceylanakpnr 58ee aynısını bende düşündüm detaylıda da böyle çıkınca çok üzüldüm umarım bebeğim iyidir
58ee Ceylanakpnr iyi düşünelim iyi olsun aminyosentez önerildi mi size de ben yaptırma taraftarı olmadım
Ceylanakpnr Dlr13. 21+5 bakıldı söylenmedi sadece sınırda dedi rabbim bütün annelere sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲
EdAa3 Ceylanakpnr benim ikili tarama orta riskli cikti amniyosentez önerildi yaptırdım ön sonuç down sendromlu uyumlu çıktı kesin sonuç 3 Şubat’ta çıkacak keşke hiç bir testi yaptirmasaydim iki aydır hiç iyi degilim
TugbaRuzgarGorkem Ceylanakpnr sınırda dendiyse kendinizi üzmeyin boş yere. Tamamen yanıladabiliyorlar. Kesinlikle birkaç farklı doktora daha gözükün. Umarım bebiş her şeyiyle iyidir ve sağlıkla kucağınıza alırsınız.
Gulpinar25 Ceylanakpnr benim bebişimede burnu kısa dediler sonra nipt test yaptırdık, 5 güne sonuç çıktı, temiz! Fetal dna testi yaptırın detaylı ultrasonda çok yanılmalar var. Biz Genocs firmasıyla anlaşmıştık. İki ay önce oldu bu, 11500 tl ödemiştik.
Meriyalcinn Bende 22+4 te yaptırıdım isanbulda bir özel hastenede. Doktor tüm organlarını tek tek inceledi ölçtü hiç bir sorun yok normal dedi . Sadece ense pilisi kalınlığı sınırın üzerinde 6.1-6.3 arasında ölçtüm down riski olabilir dedi. Ama başka hiç bir bulgu yok dedim. Hiç belirti vermeden down çıkanlarda var dedi. Amniyosentez veya fetal dna önerdi. Fetal yaptırdım sonucu bekliyoruz. Hayırlı sağlıklı haberler alırız inşallah 🙏🏻