mamaofgirls Ebram çok minik daha ama kız geçti içimden nedense bir de kızlarda benim de kesem böyleydi gerçi o kısmı bazılarında tutmuyor ama yine de gönlünüzden geçen hayırlısıyla nasip olsun diyeyim 💖 sağlıkla alın kucağınıza