Ballisutt27 Kızlar kullanan var mı? Ben bunu canlı görmeden almıştım ama alt sepeti çok geniş değiştiremiyorum da. Memnun olan var mı? Büyüklüğü normal mi sizce. Fotoğrafta puset takılı
Gullusah92 Ballisutt27 bende kızıma joie nin pusetsiz bi modelini aldım, çok sağlam araba, ben bildiğiniz tarlada gezdirdim 😁 sağlamlık açısından güzel bir araba ama bu modeli bilmiyorum.
Ballisutt27 Gullusah92 ya yorumları hep güzeldi özellikleri de çift yönlü olması, puset takılabilmesi vs ama gelince dediğim gibi alt sepeti alt tarafı çok genişmiş