tupbebekseruvenim1 Kızlar 10. Gün değerim 430 çıktı. 8.gün 134tü Çok yüksek değil mi ? Pozitif olanlar sizin değeriniz kaçtı.
october tupbebekseruvenim1 çok yüksek değil canım “en az” 2 katı olması beklenir zaten :) bazı doktorlar en az %60 der
a_burcu_bur tupbebekseruvenim1 evde test yapmış mıydınız. Kaçıncı gün embriyosu. Kanda bile 8.günde çıkmış ne güzel, maşallah. Rabbim hayırlı eylesin.
tupbebekseruvenim1 a_burcu_bur evet 6. Gün yapmıştım çok silik çıkmıştı paylaşmıştım 8. Günde de baya net çıkınca kan verdim 134 çıktı🥰 5. Gün tek embriyo idi
a_burcu_bur tupbebekseruvenim1 3.gün embriyosunda kaçıncı günde çıkar acaba. Bana daha transfer bile edilmedi de merakla bekliyorum 🫣
[silindi] tupbebekseruvenim1 ay maşallah tebrik ederim 😍 kan verene kadar siteye girmedim ben şimdi gördüm sizin sonucunuzu 🙏 ben de bugün kan verdim Allah’a şükürler olsun pozitifi gördüm. Allah bu duyguyu yaşamak isteyen herkese en kısa zamanda nasip etsin inşallah
tupbebekseruvenim1 [silindi] maşallah çok sevindim inşallah sağlıcakla alırız kucağımıza❤️❤️ aynı gün transfer olmuştuk sanırım. Kaç çıktı değeriniz?