bade25 LadyX canım ben yaptırdım cinsiyeti yanlış söylemişlerdi yaptıracaksan iyice araştırıp iyi bir firmada yaptır. Genoks kesinlikle önermiyorum
hubanurozbas- LadyX 12. Haftamda yaptırdım bende intergen genetik merkezine tavsiye ederim fetal yaptırırsanız diğer 2li 3lü ve 4lü gibi testlere hiç gerek kalmıyor eğer bir sorun varsa hepsi yazılı şekilde geliyor zaten ve erkenden cinsiyet de öğrenmiş oluyorsunuz
gezentianne LadyX 11. haftada Fetal dna yaptırdım ikili üçlü teste gerek kalmadı🥳 Eurofins firmasına yaptrdım Fransa merkezli. Bir sorun cıkarsa amniyosentez işlemini ücretsiz karşılıyorlar yaptıracağınız firmaya bunu sorun önemli bir detay
ozlem_2727 LadyX ben yaptırmadım ama dün bir fenomen 10 haftalık olduğunu ve fetal DNA yaptırdığını anlatıyordu doktorunuzla konuşmanız sizi daha çok netliğe kavuşturur aslında
LadyX bade25 ben de 12.haftayı bekleyeyim diyorum. İkili test yerine fetal DNA araştırmaya başlamalıyım. Hangi firma ne kadara yapıyor ve hangi firma daha güvenilir vs
Biranneikibebe Merhaba bende 9. Haftadayım dün doktorum minimum 10 haftalık yapılıyor ,biz 10. Haftada yapmayalım bazen DNA sı geçmeyebiliyor dedi 12. Haftada muayene edelim ense kalınlığı vb öyle yaptıralım tahlili dedi kısacası 12. Hafta öncesi önermedi
bdikili LadyX Ben 16.haftamda 3lü tarama testimin yüksek riskli çıkması üzerine yaptırdım. Genellikle 13-14 haftadan sonra yaptırmak sonucun daha doğru veri verdiğini söyledi doktorumuz çünkü hafta ilerledikçe bebeğin dnalarının sizin kanınıza karışması daha fazla oluyor. Panorama firmasına Trisomy21 riski için yaptırdım 480 dolara. 30 Aralıkta kan verdim 8 Ocak tarihinde sonucum geldi ve sonuçlar iyi çıktı içimiz rahatladı boşuna amniyonsentez olmama gerek kalmadı. Bu testi yaptırdıktan sonra başka tarama testi yapılmasına gerek yok sadece detaylı ultrasona girebilirsiniz 20. Haftadan sonra.
LadyX bdikili çok geçmiş olsun 🙏🏻 sonucunuzun iyi gelmiş olmasına sevindim. Allah korusun bebeklerimizi
ezoocum Doktorum iki testin %60-70 doğru sonuç verdiğini fetal DNA nın %99.9 doğru sonuç verdiğini imkanımız varsa fetal DNA yaptırmamızı önerdi biz de 11+4 te fetal DNA yaptırdık 8. Gün bugün henüz sonuçlarımız çıkmadı
gunesveguney LadyX hayır gerek olmuyor, ben 10+2 de fetal dna testi yaptırdım ikili taramaya gerek kalmadı. Tarama testlerindense fetal dna daha mantıklı zaten kafadan bütün şüpheleri siliyor 🙏
Gg5348 LadyX ben 11. Haftada yaptırmıştım fetal dna yaptırdıktan sonra 2li 3lü ve 4lü tarama testlerine gerek yok bide detaylı ultrasona girersiniz o kadar